نقطه صفر سئو

ساخت وبلاگ

یکی والا‌ترین واهمه‌های مدیران وبسایت‌ها و سئوکاران، نقطه صفر سئو پنالتی‌ شدن به وسیله گوگل میباشد؛ ولی عالی میباشد خاطر شما‌را ریلکس کنیم؛ چون الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، بر پایه ی مجازات (پنالتی) وجود ندارد.غرض گوگل از خلاقیت الگوریتم پاندا و پنگوئن گوگل، پنالتی کردن محتوای بی‌چگونگی بود، ولی مرغ مگس خوار، penalty‪-basedنیست و معنای حقیقی عبارت کاوش گردیده را در صفحه ها مو جود می‌کاود و محتوای مرتبط را به استفاده کننده ارائه می دهد. فیض فعال سازی این الگوریتم، بسیار رضایت‌قسمت بوده میباشد و گوگل به مکان ارائه فهرست نتایجی مبنی بر لغت ها کلیدی، آکادمی رایا پارس حاصل مربوط به زمینه را نماد می دهد.‬ مورد و بافت متن، در‌این الگوریتم اثر متعددی دارااست؛ چون مرغ مگس خوار قوه قضاوت دقیقی داراست. به همین خیال و خاطر، قضیه متن، بایستی طوری تنظیم خواهد شد what is seo که مرغ مگس خوار، غرض مولف متن را شناسایی نماید. کاوش معنایی «semantic search» عبارت دقیقی برای تعریف همت الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل میباشد.
به عنوان مثال، در شرایطی که شما در گوگل کاوش نمائید که «کدام فیلم ماجراهای سه مرد در وگاس را داستان می‌نماید؟»، مرغ مگس خوار با قرائت مقاله‌ها مرتبط، به شما وب سایت‌هایی را معرفی می‌نماید که درباره فیلم Hangover مقاله تنظیم کرده‌اند و خیر صفحاتی که به معرفی وگاس پرداخته‌اند. همینطور مرغ مگس خوار از طریق گراف علم که در سال ۲۰۱۲ به وسیله گوگل معرفی شد، به کار گیری می‌نماید تا داده ها جامع‌تری درباره اشخاص، فیلم‌ها، گالری‌های موسیقی، جای ‌ها و… به یوزرها ارائه نماید. به همین برهان میباشد که زمانی فرانکلین روزولت را در گوگل کاوش میکنید، در سمت راست برگه، عکس، داده ها فردی روزولت یا این که هر شخص دیگری را که کاوش نموده اید، به یار و همدم داده ها ویکی‌پدیایی و اثر ها، مشاهده میکنید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 96 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 15:57

گاهی کیورد استافینگ‌ها از لحاظ یوزرها  نقطه صفر سئو و مخاطبان نهفته می شوند که ممکن میباشد در نگاه اولیه، برای یوزرها قابل رویت نباشند. البته درین بخش می خواهیم به انواعی از کیورد استافینگ‌ها اشاره کنیم که مخاطبان و یوزرها میتوانند به وضوع مشاهده نمایند:

– تکرار بی‌آیتم لغت ها یا این که کلمه ها
گاهی می‌قدرت به راحتی متوجه شد که بعضی آکادمی رایا پارس از لغات چقدر بی گزینه و زیاد از حد در متن تکرار گردیده‌اند.

– اضافه کردن کلماتی که فارغ مسئله می‌باشند
 گاهی ممکن میباشد متوجه موضوعی گردید که بعضی لغت ها به محتوا ربطی ندارند البته در جاهای گوناگون متن بی‌عامل مصرف شده‌اند. در واقع این عبارات، عبارات کلیدی مد حیث رئیس وب سایت میباشند که قصد داشته هنگام سرچ این لغت ها در سکو‌های بالای موتورهای کاوش باشد what is seo و با اینکه با متن نامرتبط می‌باشند گشوده هم آیتم استعمال قرار گرفته‌اند.

– درج لغت ها کلیدی بصورت بلوک یا این که انبوه
گاهی در برخی از متن ها می‌اقتدار مشاهده کرد که گروه‌ای از لغت ها در پوسته یک بلوک و بصورت انبوه درون متن مصرف شده‌اند.

– به کار گیری از عبارات کلیدی که مرتبط با مورد کاغذ نیستند
گاهی چشم می شود که مسئله یک شیت از یک وب سایت چیز دیگری میباشد البته لغات کلیدی که مربوط به این تیتر نیستند، به وفور در متن چشم میگردند. یعنی مسئول سایت فقط منظور که‌این لغات کلیدی در موتورهای کاوش دارنده سکو باشند و با اینکه بی‌ربط به قضیه مهم شیت میباشند، گشوده هم بکار گرفته گردیده‌اند.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 107 تاريخ : چهارشنبه 27 مهر 1401 ساعت: 15:23

قطعاً تا به امروز از التفات ساخت محتوا در seo و ارتقاء بازدید نقطه صفر سئو اینترنت‌وب سایت خویش باخبر گردیده‌اید. امروز قصد داریم ترفندی را یادگرفتن دهیم که گاهاً به اندازه ایجاد یک محتوای جالب و نو می تواند به seo اینترنت‌تارنما شما یاری دهد. این طرز بروزرسانی محتوا میباشد. what is seo با بروزرسانی مقاله‌ها دیرین اینترنت‌وب سایت می توانید آکادمی رایا پارس حاصل جذابی اخذ نمائید که در‌این نوشته ی علمی به آن می پردازیم.

چرا بایستی محتوای اینترنت‌وب سایت را بروزرسانی کرد؟
درپی به ۵ ادله مهم برای به روز کردن محتوا اشاره خوا هیم کرد:

۱- بروزرسانی محتوا به بهینه سازی اینترنت‌تارنما شما یاری می‌نماید!
گوگل مدام در‌پی محتوای جدید و کیفیت عالی میباشد. در اکثری از حیطهها نوشته ی علمی‌ی یک سری سال گذشته خیلی جالب و موءثر به لحاظ نمیرسند. درین مفاد عوض این که وقت متعددی برای تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی تازه در به عبارتی مسئله صرف نمایید، عالی میباشد به عبارتی نوشته‌ی‌علمی‌ی سابق را با اضافه کردن یک‌سری جمله نو و حذف یکسری پاراگراف‌ی کهن آپ تو دیت نمائید.

در‌این حالت ضمن صرف جویی در طی، از اعتبار seo آن برگه سابق برای قرارگیری در موضع مطلوب در حاصل گوگل هم فایده‌مند میشوید. درحال حاضر آنکه ممکن بود کاغذ‌ی جدیدی که می‌ساختید به جهت اعتبار کمتر شیت در حاصل بالایی قرار نمی‌گرفت.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 76 تاريخ : دوشنبه 11 مهر 1401 ساعت: 14:07

عبارات کلیدی قسمت مهمی از نرم‌افزار‌های سئوی شما برای جايگاه بندی وب سایت شما می‌باشند. شما می بایست آن‌ها را طبیعتا در محتوای خویش وارد فرمائید. معمولا، نقطه صفر سئو هنگامی که گوگل تعداد متعددی از کلمه ها کلیدی را در یک محتوا تشخیص می دهد نشانه‌دهنده محتوای ضعیف میباشد. با تشخیص گوگل، به زودی جریمه خواهید شد.

3.ساخت‌و‌ساز نکردن توضیحات متا برای یک پست:
تگ متا برای مثال مهمترین تگ‌های seo برای جايگاه‌بندی وبسایت شما میباشد. آکادمی رایا پارس مدام همت فرمائید همت فرمایید مدام از تکرار یک‌سری باره کلمه و واژه کلیدی در توضی همینطور خوب از کلمه و واژه کلیدی در بالا توضیحات متا خودتان استعمال فرمایید. این فعالیت می تواند اثر متعددی در مرتبه‌بندی سایت شما داشته باشد. متا تگ‌ها ورقه شمارا برای موتورهای کاوش تعریف و تمجید می‌نمایند و فارغ از آن، وبسایت شما به نتیجه ها جستجوی مرتبط تغییر و تحول نمی‌نماید.

4.به کارگیری بیشتراز حد از تگ H1:
تگ‌های H1 به گوگل یاری می‌نمایند تا مشخص و معلوم نماید what is seo که کاغذ درباره چه چیزی میباشد. به کارگیری بیش تر از حد از تگ های H1 در شیت اینترنت شما قادر است اثر منفی داشته باشد چون ممکن میباشد گوگل در امر تیتر حیران گردد و تارنما شما‌را جریمه نماید.

5.محتوا اسکن گردیده:
شما حق ندارید به هیچ وجه محتوای تارنما خودتان را از وب سایت دیگری نسخه برداری نمائید. این فعالیت ممکن میباشد سبب ساز جریمه شدن تارنما شما به وسیله گوگل گردد. برای حل این مسئله شما می توانید محتوا را خودتان ساخت و ساز فرمایید و یا این که یک کارشناس ساخت محتوا استخدام فرمائید. همینطور توجه داشته باشید که ترجمه کردن حرف به حرف مقاله‌ها فرنگی نیز قادر است موجب نسخه برداری بودن محتوا تارنما شما خواهد شد به دلیل آن که این مقاله ها ممکن میباشد به وسیله تارنما دیگری نیز ترجمه گردیده باشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 6 مهر 1401 ساعت: 13:56

ایجاد محتوای باکیفیت منجر شود که وب سایت های دیگر به خواهند نقطه صفر سئو به نوشته ی علمی شما لینک و پیوند بدهند این شیوه نیز یکی طرز های اخذ بک پیوند میباشد. معمولاً شما چهت نیل به اینگونه مرحله ای احتیاج دارید که دربین مخاطبان خویش به شدت دوست داستنی باشید.  آکادمی رایا پارس مثالاً کمپانی Asus نوشته‌ی‌علمی ای در باره محرمانه تازه لپتاپ های ROG ارائه می‌دهد و صدها تارنما سوای کوچکترین دیده داشتی، به‌این نوشته ی علمی لینک و پیوند میدهند. از تارنما هایی که‌این لپتاپ را می دهند تا وب سایت هایی که در مورد خبرها فناوری عمل می نمایند. میل دارا‌هستند که به نوشته‌ی‌علمی منتشر گردیده بوسیله کمپانی Asus لینک و پیوند بدهند. what is seo همان طور که در نمونه ما معلوم میباشد وصال به اینگونه سطحی از محبوبیت فعالیت دشواری برای شما خواهد بود.

قدم پنجم - بی تاثیر کردن بک لینک و پیوند های مضر
در وبمستر گوگل ابزاری به اسم  Disavow link وجود دارااست. این ابزار برای بی تاثیر کردن اثر لینک و پیوند های بدی میباشد که قابلیت و امکان حذف آنان‌را ندارید. پیوند های مضر سبب صدمه به تارنما شما خواهند شد. حذف لینک و پیوند های مضر به اندازه ساخت‌و‌ساز پیوند کیفیت بالا بر seo تارنما شما اثر میگذارد.

نکته: در حالتی که شما بازه زمانی زمان بر میباشد که از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه به کار گیری میکنید و تعداد بک لینک و پیوند های اسپم وبسایت شما بیشتراز حد زیاد میباشد. بایستی در استعمال از ابزار Disavow احتیاط نمائید. چون حذف تعداد متعددی بک پیوند با این ابزار، قادر است به حذف بدون نقص وب سایت شما از گوگل سبب گردد. برای اینگونه قوانینی خوب میباشد از یک بهینه سازی شغل حرفه‌ای یاری بگیرید. تا با استراتژی صحیح فارغ از صدمه زدن به سکو فعلی وبسایت شما، وب سایت را برای تقابل با به روز های تازه الگوریتم های گوگل فراهم نماید.

قدم ششم - حوصله داشته باشید و معطل گردید که دامنه شما بلندمرتبه گردد

سن دامنه به ارتقا سکو وب سایت و اعتبار دامنه امداد خواهد کرد. در‌صورتی‌که سن دامنه شما 3 تا 4 سال باشد. بدان شکل میباشد که شما مقطع متعددی میباشد که در صنعت خویش فعال می‌باشید. در حالتی که شما درین بازه از قواعد seo استعمال کرده باشید. عملاً تارنما های نو احداث نخواهند توانست با شما رقابت نمایند. در حالتی که در گوگل شاهد جلو افتادن رقبای نو وارد خویش بوده اید. مطمئن باشید که استراتژی بهینه سازی وب سایت شما خطا میباشد.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 4 مهر 1401 ساعت: 16:09

جابجایی تک تک صفحه ها وب سایت به نشانی‌های نو، نقطه صفر سئو مثل تغییر‌و تحول دامنه یا این که تغییر تحول ساختار لینک و پیوند تک تک لینک و پیوند‌های تارنما؛
2- تغییر تحول نشانی بعضا صفحه های که از روش امر منقطع برای هر شیت ایفا می‌گردد.

یک سری پرسش رایج درباره ریدایرکت‌ها :
1. آیا ریدایرکت‌ها برای بهینه سازی مضر میباشند؟
در اکثر زمان ها موردها جواب بدین پرسش «نه» میباشد؛ البته بستگی به حالت داراست. آکادمی رایا پارس استعمال اشتباه از redirect، موجب بروز خطاها متعددی شود، what is seo از کاهش جايگاه صفحه های گرفته تا حیف کردن ترافیک. در شرایطی که شما در  URL صفحه های تغییری ساخت کرده‌اید، ناچارید از redirect برای صفحه های خویش به کارگیری فرمایید؛ زیرا نمی خواهید مجموع همت‌هایی را که برای جلب مخاطبان به سایتتان کرده‌اید، یکباره از دست برود.

2. چرا بایستی یک URL را ریدایرکت کنم؟
با ریدایرکت کردن یک URL تغییر و تحول مسیر داده و هم مخاطبان و هم موتورهای کاوش را به URL تازه می‌فرستید. بعد از هر تغییری که روی تارنما اجرا می‌دهید، مانند حذف یک پست، تغییر‌و تحول ساختار URL یا این که تغییر و تحول دامنه تارنما، می بایست ورقه وب سایت را منتفل نمایید، در صورتی‌که خیر کاربرها با ارور 404 مواجه می‎شوند. در حالتی که که تغییرات کوچکی مثل حذف یک نوشته‌علمی کهن تولید می کنید، بایستی با ریدایرکت 301، آن را به نوشته‌علمی نو مرتبط هدایت فرمائید یا این که از ریدایرکت 401 به کارگیری فرمائید تا به کاربرانتان اعلام نمایید که‌این مقاله را حذف کرده‌اید. فارغ از داشتن نرم‌افزار، صفحه های را حذف نکنید و مقاله‌ها را به طور اتفاقی به URL هایی که ربطی به نوشته‌علمی مهم ندارند، هدایت نکنید.
پروژه‌های بزرگتر redirect، به یک استراتژی برای جابجایی URL نیاز داراست. جابجایی از HTTP به HTTPS، تغییر‌و تحول مسیر URL یا این که جا‌به‌جایی وب سایت به دامنه تازه، از این دست موردها میباشد.
درین مواقع، بایستی کلیه URLهای وب سایت خویش را نظارت نمایید و آن‌ها‌را به نشانی‌های تازه خویش در دامنه‌های تازه بسپارید. بعداز اینکه تصمیم گرفتید چه طور جابجایی URL ها را ایفا دهید، عالی میباشد عملیات جابجایی صفحه ها را آغاز نمایید. به کارگیری از ابزار تغییر و تحول نشانی در کنسول جستجوی گوگل برای استحضار از تغییرات نشانی در گوگل استعمال نمایید.

نقطه صفر سئو...
ما را در سایت نقطه صفر سئو دنبال می کنید

برچسب : نقطه صفر سئو, نویسنده : mohammadsrc seozeropoint بازدید : 88 تاريخ : شنبه 2 مهر 1401 ساعت: 19:08